دوره آموزش خرید هاست و دامنه
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

این دوره با آموزش سی پنل (Cpanel) همراه ما باشید. این کنترل پنل لینوکسی یکی از معروف و محبوب ترین پنل های دنیای میزبانی وب می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. دلیل محبوبیت این کنترل پنل، داشتن امکانات زیاد، متنوع و پشتیبانی آن می باشد. همچنین این کنترل پنل، ظاهر گرافیکی و کاربر پسندی دارد و کار با آن بسیار آسان است. به دلیل امکانات و قابلیت های متنوعی که این کنترل پنل دارد ما بر آن شدیم تا در این دوره، آموزش سی پنل (Cpanel) را به صورت کامل در قالب چند ویدئو در اختیار شما قرار دهیم.
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
دوره آموزش خرید هاست و دامنه
در این آموزش به صورت کامل با نحوه خرید هاست و دامنه و نکات مربوط به هر کدام آشنا خواهید شد. بخشی از سرفصل آموزش رایگان خرید هاست و دامنه عبارتند از: هاست چیست و آشنایی با انواع هاست اعم از هاست اشتراکی، ایران، رایگان، هاست وردپرس، هاست لینوکس، VPS و هاست های ابری، ویژگی های هاست خوب، دامنه و پارامتر های مهم آن، برترین شرکت های ارائه دهنده هاست و دامنه در ایران. در ادامه مطلب جزئیات سرفصل را مشاهده فرمائید.
مشاهده آموزش
آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با php
دوره ساخت‌ فروشگاه‌ اینترنتی با‌ PHP
در ادامه مسیر آموزش برنامه نویسی PHP تصمیم گرفتیم راه را با آموزش های پروژه محور برای شما هموار تر کرده و به یادگیری شما سرعت دهیم. دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP اولین دوره پروژه محوریست که شما باید بعد از دوره 0 تا 100 آموزش PHP  به یادگیری آن بپردازید. در این آموزش مراحل ساخت یک فروشگاه اینترنتی با زبان برنامه نویسی PHP با امکاناتی مانند اتصال به درگاه های پرداخت آنلاین، امکان خرید پستی، CMS اختصاصی و بسیاری دیگر را خواهید آموخت.
مشاهده آموزش
دوره آموزش mvc در php
دوره آموزش MVC در PHP
یادگیری MVC چه در PHP و چه در ASP.Net موضوعی است که افراد بسیاری این روز ها به علت بازار کار مناسب و تاکید افراد و شرکت ها بر پیاده سازی پروژه ها با MVC دنبال آن هستند. در این دوره به آموزش MVC در برنامه نویسی PHP پرداخته ایم و پس از آموزشMVC به صورت کامل، به سراغ ساخت یک CMS خبری با PHP و معماری MVC (سیستم مدیریت محتوا خبری با PHP و معماری MVC) رفته ایم و به صورت قدم به قدم انجام این پروژه را به شما آموزش داده ایم.
مشاهده آموزش
دوره آموزش لاراول
دوره آموزش فریم ورک لاراول
اگر فریمورک لاراول را از بین سایر فریمورک های زبان برنامه نویسی PHP برای انجام پروژه های خود انتخاب کرده اید، دوره آموزش 0 تا 100 لاراول گزینه خوبیست! در این دوره علاوه بر تشریح کامل ساختار پایه لاراول به مباحث Routing، کنترلر، Middleware، درخواست ها (Requests)، ویو (View)، موتور قالب Blade، پایگاه داده، اعتبار سنجی و بسیار موارد پیشرفته دیگر پرداخته ایم و قدم به قدم طبق سرفصل های استارندارد این فریمورک را آموزش داده ایم.
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
دوره آموزش codeigniter
دوره آموزش کدایگنایتر (CodeIgniter)
کدایگنایتر یکی از فریمورک های قدرتمند زبان PHP که بر پایه MVC است. شما می توانید با گذراندن دوره آموزش CodeIgniter به این فریمورک مسلط شوید. در آموزش کدایگنایتر ما این Framework را از پایه به شما آموزش خواهیم داد! معرفی و نصب کدایگنایتر، بررسی ساختار آن، اتصال به دیتابیس در CodeIgniter، شی گرایی، اعتبار سنجی، ارسال ایمیل، کار با کوکی و سشن ،مقابله با حملات XSS و رمز نگاری برخی از سرفصل های این دوره هستند.
مشاهده آموزش
آموزش نمایش مطالب تصادفی در php
نمایش مطالب تصادفی در PHP
در ادامه مسیر یادگیری برنامه نویسی PHP در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه متون و تصاویر را به صورت تصادفی در PHP به نمایش بگذارید! می آموزید که چگونه تصاویر و متون را با استفاده از دیتابیس و بدون استفاده از دیتابیس به صورت تصادفی در صفحه وب سایت خود به نمایش در بیاورید. علاوه بر این مباحث با تکنیک های بسیاری در برنامه نویسی پی اچ پی در حین این آموزش، آشنا خواهید شد.

در آموزش ساخت Star Rating در PHP شما چگونگی ایجاد سیستم امتیازدهی ستاره ای را در PHP خواهید آموخت. امتیازدهی ستاره ای به شما این امکان را می دهد تا بصورت گرافیکی محبوبیت مطالب و صفحات سایت خود را با امتیازات داده شده توسط بازدیدکنندگان بسنجید.شما در این آموزش سیستمی می سازید که کاربر می تواند همانند لایک کردن اینستاگرام به مطالب شما امتیاز دهد، با این تفاوت که در این حالت می تواند از صفر تا هر عددی امتیاز دهی کند.
مشاهده آموزش
آموزش curl در php
آموزش Curl در PHP
CURL کتابخانه ای از توابع است که توانایی اجرا روی طیف وسیعی از پروتکل ها را دارا بوده و برای ارسال درخواست های Http جهت تبادل داده بین سایت ها، ارسال فایل، دریافت فایل و غیره کاربرد دارد. CURL بسته ای است به صورت Extension که برروی PHP نصب می گردد و قابلیت اتصال از طریق URL با متدهای GET,POST,... را برقرار می کند. در این آموزش CURL را معرفی خواهیم کرد و سپس آن را در پروژه خود استفاده کرده و با Syntax آن آشنا خواهیم شد.
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
آموزش Autocomplete کردن فیلد در php
ساخت فیلد Autocomplete با php
هنگامی که شما داخل یک TextBox شروع به تایپ می کنید، کادر کوچکی زیر TextBox نمایش داده می شود که مجموعه ای از کلمات را به شما پیشنهاد می دهد و با انتخاب آن کلمات نیازی به تایپ تمام کلمه نیست. این همان Auto Complete است! در این روش کاربر راحت تر کلمات مورد نظر را سرچ یا وارد می کند و باعث تسریع در کارها می شود. در این آموزش با AutoComplete و مباحثی همچون Ajax آشنا خواهید شد و یک پروژه عملی نیز را پیاده سازی خواهید کرد.
مشاهده آموزش
آموزش کار با تصاویر svg
آموزش کار با تصاویر svg
SVG چیست؟ واژه SVG مخفف Scalable Vector Graphics به معنای «تصاویر برداری مقایس‌ پذیر» است. ساختار این تصاویر بر اساس قالب بندی XML است و تصاویر و اشکال موجود در آن ‌ها با استفاده از محاسبات ریاضی توسط رایانه روی صفحه ‌نمایش رسم می‌شود. به زبان ساده‌تر، تصاویر SVG چون بر مبنای عدد و نسبت هستند، به پیکسل‌ها وابستگی‌ ندارند و در هر مقیاسی بدون افت کیفیت نمایش داده می‌شوند. همراه ما باشید تا کار با تصاویر SVG را بیاموزیم.
مشاهده آموزش
آموزش افزونه های طراحی وب در فایرفاکس
افزونه های طراحی وب در فایرفاکس
در این آموزش ویدئویی به معرفی افزونه های طراحی وب در فایرفاکس (FireFox) و نحوه کار با آن ها می پردازیم. تعریفی از مفهوم " افزونه " یا همان Extension، نحوه نصب افزونه ها در مرورگر فایرفاکس، معرفی و آموزش کار با افزونه Color Picker، معرفی و آموزش کار با افزونه Firebug، برخی از مواردی هستند که در سرفصل این فیلم آموزشی آمده است. این ویدئو آموزشی کوتاه و کاربردی را می توانید در ادامه به صورت رایگان دانلود کنید.
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
آموزش تشخیص قدرت پسورد در php
تشخیص قدرت پسورد در PHP
در بسیاری از موارد نیاز است تا قدرت پسورد (Password Strength) را در وب سایت خود بررسی کرده و آن را به کاربر نمایش دهیم. به عنوان مثال زمان ثبت نام، اگر شما انتخاب یک پسورد قوی را از موارد الزامی در ثبت نام کاربر قرار داده باشید، نیاز است تا میزان قدرت پسوردی که کاربر وارد کرده است (Strong-Normal-weak) را به او نمایش دهید. در این آموزش شما چگونگی تشخیص قدرت پسورد با زبان برنامه نویسی PHP و نمایش آن به کاربر را می آموزید.

یا همان Regular Expressions یکی از موارد نسبتاً پیچیده در برنامه نویسی است. از کاربرد Regex نمی توان چشم پوشی کرد و به یادگیری Regex نپرداخت. عبارات با قاعده (Regex) رشته هایی هستند که برای تطابق و جایگذاری عبارات در رشته ها استفاده می شوند. Regular Expression یک زبان برنامه نویسی است و مانند سایر زبان ها Syntax مربوط به خود را دارد. اگر تمایل به یادگیری ریجکس دارید توصیه می کنیم آموزش Regex را در ادامه مشاهده کنید.
مشاهده آموزش
آموزش کار با نقشه گوگل و استفاده در سایت
دوره کار با نقشه گوگل و استفاده در سایت
مشاهده آموزش
آموزش pdo در php
آموزش PDO در PHP
مشاهده آموزش
آموزش طراحی کد کپچا در php
آموزش طراحی کد کپچا در PHP
مشاهده آموزش
آموزش ارسال فایل از طریق ftp با php
ارسال فایل از طریق FTP با PHP
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
لینک فعال سازی ایمیل در PHP
لینک فعال سازی ایمیل در PHP





:: موضوعات مرتبط: php-new , ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: